جمعه، تیر ۱۴، ۱۳۹۲

عزت عمرانی - عضو فعال هیات مدیره انجمن

آخرین مطلبی که در سایت انجمن کوه نوردان ایران منتشر شده نوشته ای است از عزت عمرانی، دوست گرامی و عضو هیات مدیره جدید انجمن.
نوشته‌ی زیبایی از عزت که طبع شعر دارد و سروده‌هایی از او را خوانده‌ام.

اما در کمال تعجب در پایان متن چنین آمده است:
«نویسنده: عزت  اله عمرانی(عضو فعال هیأت مدیره انجمن کوه نوردان ایران)»

شگفتا که تا به‌حال در انجمن کوه‌نوردان ایران چنین تیتر و عنوانی را به یاد نداشتم!، و سهل است، در هیچ کجای دیگری هم ندیده بودم و همیشه در نوشتارهای انجمن، در گاه‌نامه‌ها سعی بر این بوده که از عنوان‌های رایج در ادبیات اداری ایران مانند جناب مستطاب، عالی‌جناب،... و ... حودداری شود. 
عضو فعال هیأت مدیره انجمن کوه نوردان ایران
سرکار خانم حبیبی، رییس محترم هیات مدیره‌ی انجمن
اعتقاد دارم با توچه به دقتی که شما در اداره‌ی کارهای انجمن به خرج می‌دهید، مطالبی که بر روی سایت انجمن منتشر می‌شود باید تا جای ممکن بدون اشتباه باشند. این نوشتار به جز ایراد بزرگی که در بالا به آن اشاره شد، دارای غلط‌ دیکته‌ای و نگارشی است که به آن توجهی نشده است، مثلا در عنوان نوشتار، «پرواز»، «پروار» نوشته شده است.
اما استفاده از عنوان «عضو فعال» می‌تواند به این معنی باشد که در هیات مدیره‌ی انجمن عضو غیر فعال، نسبتا فعال، کم فعال و شاید «بیش‌فعال» هم حضور دارد، در این‌صورت لطف کنید و نام‌ آن‌ها را برای آگاهی اعضا و کسانی که به آن‌ها رای داده‌اند منتشر کنید.
پی‌نوشت۱:
«بیش فعالان» عضو انجمن کیانند؟
«قیچی به‌دستان» عضو انجمن کیانند؟
این قیچی‌ها دسته دارند؟ این قیچی‌ها دسته‌ی خودشان را می‌برند؟
پی‌نوشت۲:
تذکر دادند که موضوع «دسته» به چاقو مربوط است و نه به قیچی! و این‌که در هیات مدیره‌ی انجمن «بیش‌فعال» نداریم و همه فقط «فعال» هستند ولی یکی دو تا «بیش‌فعال» در بیرون حضور دارند.

هیچ نظری موجود نیست: