شنبه، مرداد ۰۷، ۱۳۹۱

حادثه در علم‌کوه و مرگ مهدی زمردی

پنج‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱
گروهی از کوه نوردان تهران تحت یک تیم آزاد به قصد صعود علم کوه امروز وارد منطقه حصارچال می شوند. بنا بر گفته ی یکی از شاهدان ساعاتی پیش، در حصارچال روی شیب برفی یکی از اعضاء سر می خورد و دو نفر دیگر به کمک وی می شتابند که متاسفانه در پی این حادثه دو تن از افراد گروه مجروح شده و آقای مهدی زمردی نیز جان به جان آفرین تسلیم می نماید. بلافاصله پس از اطلاع از حادثه گروهی از کوه نوردان کلاردشت به منطقه اعزام می شوند که خبر می رسد نفرات به پایین حمل شده اند و گروه نجات نیز از میانه راه باز می گردد. با پیگیری های مسول قرارگاه رودبارک نیروی انتظامی در جریان حادثه قرار می گیرد و در نهایت پیکر مرحوم زمردی جهت انجام مراحل قانونی به پزشک قانونی منتقل می شود.
با نهایت تاسف مطلع شدیم دوست و همنورد گرامی مان جناب آقای مهدی زمردی در منطقه علم کوه دچار سانحه گردیده اند.
انجمن کوهنوردی پلی تکنیک تهران این مصیبت را به خانواده و همسر محترمشان،دوست گرامی مان سرکار خانم فائزه رضائی تسلیت عرض می نماید. 
به اطلاع دوستان می رسانیم مراسم خاکسپاری در زادگاه ایشان شیروان برگزار می گردد. در صورت تمایل به شرکت در این مراسم با آقای مجتبی زینال (09125080047) تماس حاصل فرمایید.
در نهایت لازم می دانیم از تمامی تیم ها و کوهنوردان حاضر در منطقه و هیئت کوهنوردی شهرستان کلاردشت که در امر امداد و نجات تلاش های بی دریغ خود را مبذول داشتند، نهایت تشکر و قدردانی را به عمل آوریم. 
پ ن
یاد مهدی زمردی، هم‌نورد جان‌سپرده در علم‌کوه گرامی باد

هیچ نظری موجود نیست: