یکشنبه، آذر ۲۵، ۱۳۸۶

عرب سوسمارخور

پوریا محمدی در وبلاک هیچ و پوچ مینویسد

بدون شرح

شما هم بخوانید


اسم آقای عباس جعفری رو شنیده بودم

وبلاگ آزاد کوهش رو هم دیده بودم

یه وبلاگ با عکسهای زیبا و

تا اینکه اومدن نشست روز جهانی کوهستان

یه متنی داشتن برای خواندن

از لطافت کوه سهند و گلها و عقابها شروع شد

شروع جالبی بود

و به خشونت کلاشینکف داران عقاب کش داشت به اتمام می رسید

خوب بود داشتم لذت می بردم

از این همه احساس

از این همه خوبی

از این همه حمایت از محیط زیست و طبیعت

نمیدونم یه هو چی شد

فکر کنم

فکر هم کردم

بازم نفهمیدم یه هو چی شد

که لای گفته ها عباس و شنیده های خودم عرب سوسمار خور شنیدم

داغ کردم

احتمالا کسانیکه اونجا بودن متوجه منظورم بشن

۱ نظر:

ناشناس گفت...

البته من هم با عربها میونه خوبی ندارم .مخصوصا از مدل 1450 سال پیشش اما از یک اکو توریست بعیده اینو بگه اگر گفته یا قطعا اشتباه کرده یا حتما از روی شناخت کافی گفته ...البته بگذریم میان عرب ایرانی تا عرب غیر ایرانی هم تفاوت از زمین تا آسمان است. www.alamchal.blogfa.com