یکشنبه، شهریور ۲۴، ۱۳۸۷

نشست شهریور




نشست 70 ام انجمن روز دوشنبه 18 شهریور 87 از ساعت 17 تا 20 در سالن ورشو برگزار شد.
از مدتی پیش اختصاص یک نشست به کوه پیمایی و حضور در طبیعت در دستور کار انجمن بود تا نوبت آن به جلسه شهریور رسید.


بخشی از سالن محل نشست


برای موضوع جلسه با چند نفر از کارشناسان صحبت کردیم و سلیم شالوم درخواست ما را برای بیان مطالبی در این خصوص با روی باز پذیرفت.


سلیم شالوم در حال بیان آموزه ها در کوهنوردی

یکی دیگر از کسانی که با او صحبت کردیم مدیر یکی از شرکتهای طبیعت گردی بود که در آخرین روزها بدلیل هم زمانی با ماه رمضان انصراف داد و در این زمان با شناختی که از قبل از شرکت آوای طبیعت پایدار داشتم بخش سفر به طبیعت با عنوان توریسم پایدار را خانم افسانه احسانی از مدیران این شرکت با صمیمیت عهده دار شد.


افسانه احسانی و توریسم پایدار

در این جلسه سعی کردیم تا:
  • پس از ماهها بخش اخبار کوهنوردی را دوباره راه اندازی کنیم که من این کار را در 3 موضوع کوهنوردی ایران ، کوهنوردی جهان و محیط زسیت طبفه بندی و اجرا کردم .
  • گزارش مدیران ماهها بود که به دلیل کم بودن وقت و یا مشکلات دیگر ارایه نشده بود و در این جلسه از دبیر انجمن ، عباس محمدی خواستیم تا این گزارش را تقدیم حاضرین کند و این کار هم به خوبی انجام شد.
  • تلاش کردیم تا جلسه سر وقت آغاز شود و به موقع پایان گیرد ، جلسه را با تاخیر 5 دقیقه ای شروع کردیم و در ادامه با هوشیاری مجری (حامد جصاری ) همه قسمتها منظم و سر وقت اجرا شد.


حامد جصاری مجری جلسه

مدتها بود که میخواستم در مورد کار داوطلبانه صحبت کنم و در این جلسه فرصت آن پیش آمد و این مقوله به همراه معرفی سایت ویکی پاکوب موضوع بخش دوه حضور من روی سن بود.


معرفی ویکی پاکوب

بخش پایانی جلسه یعنی توریسم پایدار بسیار خوب و چشمگیر بوسیله افسانه احسانی اجرا شد و این انگیزه خوب را به ما داد تا توجه به توریسم پایدار را تا جای ممکن در بخشی از نشست ها در دستور کار داشته باشیم.

پذیرایی و افطاری با نان و پنیر و خرما و چای و البته آش رشته پایان بخش کار بود.


عکس ها از آرام کوه

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام،
با گزارش صعود علم کوه (دیواره - گرده) آپم و منتظر نظر ارزشمند شما!
http://www.rockrovers.blogfa.com