سه‌شنبه، دی ۰۵، ۱۳۹۱

دستگاه تمرین سنگ‌نوردی «ری‌وال» کار می‌کند!!

این پیام را عینا در یک پست مستقل منتشر می‌کنم تا نظر آقای لوائیان تامین گردد، من شخصا طرف‌دار تولید ملی هستم و کپی کردن از روی ماشین‌های خارجی هم تا جایی که حقوق تواید کننده‌ی اثر محفوظ باشد هیچ اشکالی ندارد، دلیل اینکه صحبت از کپی شد نمونه‌هایی بود که خودم دیده بودم و البته در اینترنت هم به سادگی قابل دیدن هستند و باز هم البته به‌دلیل شباهت بسیار زیاد دستگاه ایرانی به نمونه‌ی خارجی‌اش.( نگاه کنید به تصویر زیر) 

در مورد خبر رفع عیب دستگاه، حق با شماست آقای لوائیان، کوتاهی از من بود، پوزش می‌خواهم.


متن پیام آقای لوائیان

باسلام و احترام خدمت شما دوست عزیز؛

من این پست شما رو تازه دیدم و نظر به اینکه در مورد دستگاه ریوال (تولیدی شرکت ریواتک) اظهار نظر فرمودید لازم میدونم مواردی رو عرض کنم؛

اول از همه خوشحالم که این دستگاه مورد توجه جنابعالی بوده تا حدی که به محض از کارافتادن اون، خبرش رو در وبلاگتون منتشر کردید. ولی ای کاش همونقدر که ازکار افتادن این دستگاه برای شما مهم بود و اونرو بازتاب دادید، خبر سرویس به موقع و اماده به کار بودن اون رو هم منعکس میکردید..
بله درسته این دستگاه یکی دو بار احتیاج به سرویس پیدا کرد، که بعضی مواردش به شرکت ما مربوط بود و بعضی هم به نحوه کارکردن با دستگاه در باشگاه شیرودی. بطور مثال گیره هایی که برروی این دستگاه نصب شده بود همگی بازشدند و گیره هایی که برای اون پیش بینی نشده بود روی دستگاه نصب شد، که باعث شد از دستگاه به نحوی فراتر از طراحی های درنظر گرفته شده استفاده بشه. بااینحال همه این موارد رو برطرف کردیم و طبق اطلاعاتی که بنده دارم این دستگاه تقریبا یک ماهه که بدون مشکل در باشگاه شیرودی استفاده میشه.
یک مطلب دیگه که باید اشاره کنم اینه که ایده اولیه، طراحی مفهومی، طراحی اجزا و ساخت این دستگاه همگی توسط اعضای شرکت ریواتک انجام شده و اینکه این دستگاه نمونه خارجی داره به این معنی نیست که دستگاه کپی برداری نمونه خارجی اش بوده و تنها مساله ای که وجود داره اینه که نمونه خارجی چند سال زودتر به بازار معرفی شده. بعلاوه اگر در زمینه تولید سررشته داشته باشید میدونید که تولید ساده ترین محصولات هم مسائل و دشواری های خاص خودش رو داره چه برسه به این دستگاه که میفرمایید یک ماشین بسیار ساده است!!!
در انتها تقاضایی که از شما دارم اینه که به هر نحوی صلاح میدونید این پست تکمیل بشه و یا پست جدیدی در وبلاگ قرار بدید که باعث سوتفاهم احتمالی نشه. چراکه همونقدر که شما خودتون رو طرفدار و حامی این رشته و ورزش میدونید، ماهم تلاشمون توسعه ورزش و کمک به این رشته هست و اگه دوست ندارید به ما کمک کنید لااقل تلاش این مجموعه رو بی ثمر نکنید.

منتظر پیام شما هستم..

با تجدید احترام

مرتضی لوائیان

هیچ نظری موجود نیست: