پنجشنبه، تیر ۲۰، ۱۳۸۷

جلسه تیرماه انجمن




عکس از کلاغها
  • چرا جلسه در زمان و مکان از قبل اعلام شده برگزار نشد؟
روال ماه های اخیر این بوده است که یک توافق کلی با مدیران سالن در مورد روزهای نشست در طول سال شده است و بعد دست کم دو هفته قبل از جلسه درخواست کتبی انحمن با فاکس ارسال میشده است و پیگیری های تلفنی و یا حضوری برای تایید و الی آخر، این ماه گویا سالن ورشو فاکس انجمن را دریافت نکرده است و آن پیگیری تلفنی و یا حضوری هم انجام نشده است و همه خاطر آسوده با این فرض که آن فاکس کار خود را کرده است ، به دنبال مقدمات کار و به انتظار روز نشست نشستند!
شهرداری سالن را به سازمان دیگری در ساعت مورد نظر ما واگذار کرده بود و تلاش های دقیقه نودی هم به جایی نرسید ، البته مدیران سالن روز سه شنبه به امید اینکه بتوان کاری کرد انجمن را ساعت به ساعت کمی امیدوار میکردند که سرانجامی نداشت .
گفتنی است که رابطه امسال انحمن و سالن ورشو به خوبی و با انظباطی که قبلا بود نیست و یا این نتیجه تغییر سیاست شهرداری با سمن هاست و یا مثلا قرار است که سالن ها از نظر مالی مستقل شوند و یا نظر شخصی مدیر سالن است ؟ نمی دانم. ولی تلاش هایی در حال انجام است تا بتوانیم سالن را به صورت رایگان برای جلسات باقیمانده تا پایان سال 87 برای نشست های ماهانه رزرو کنیم.

  • چه کردیم ؟
با تبادل نظر و بررسی چند گزینه سرانجام انتقال جلسه به دفتر انجمن انتخاب شد و همگی رو به ساختمان خیابان انقلاب گذاشتیم ، سوار آن آسانسور عجول و سراسیمه شدیم و در دفتر انجمن جمع شدیم.

  • عذرخواهی
با شروع جلسه اولین کاری که باید میکردم عذرخواهی از بزرگان و پیش کسوتان بود ، عذرخواهی از حاضرین بود که معطلی و جابجایی و اتلاف وقت را با شکیبایی تحمل کردند و عذرخواهی از آنهایی بود که در سالن نبش ورشو حاظر شدند و نتوانستند با ما جابجا شوند و عذرخواهی از آنانی بود که احتمالا دیرتر به ورشو رفته و اثر و خبری از ما ندیده اند! من خودم شخصا و از طرف انجمن این عذرخواهی را انجام دادم .
و عباس محمدی هم در فرصتی عذرخواهی کرد و آخر سر و در پایان جلسه باز هم عذرخواهی کردم

یادم رفت بگم که من مجری این جلسه بودم
.

  • جلسه
افسوس که مشکل پیش آمده کیفیت اجرای جلسه را کمی کاهش داد و الا این یکی از بهترین جلسات انجمن بود ، هر چند که تعداد حاضرین حتی قبل از جابجا شدن خیلی کمتر از آنی بود که شخصا انتظار داشتم ولی حدود چهل نفر در جلسه حضور داشتند.



ولی حضور کسانی چون چنگیز شیخلی ، مصطفی سلاحی ، داود محمدی فر و یوسف سوری نیا و البته محمد نوری نه به عنوان فعال انجمن بلکه در این جلسه به عنوان یک غارنورد چنان شور و حالی به نشست داده بود که قبلا ندیده بودم ، علاقه باور نکردنی و عشق آنها به طبیعت و از جمله غارها وصف نشدنی است .
من از اینکه شانس آشنایی و در کنار آنها بودن را در طول این نشست داشتم خیلی خوشحالم.





هیچ نظری موجود نیست: