دوشنبه، مهر ۱۶، ۱۳۹۷

فراخوان سومین جشنواره‌ی کوه‌نوشته‌ها


#فراخوان سومین #جشنواره‌ ی #کوه‌نوشته‌ها
آذر ماه ۱۳۹۷
جشنواره‌ی دوسالانه‌ی کوه‌نوشته‌ها با هدفِ تشویقِ تولید و نشر دانش در زمینه‌ی#کوه‌نوردی و #حفاظت محیط کوهستان، برگزار می‌شود. این جشنواره، یک مسابقه نیست و انتخاب «آثار برگزیده» سپاسگزاری از همه‌ی کسانی است که برای کوه‌نوردی و کوهستان قلم می‌زنند.
#بنیاد_محمدی‌فر و #انجمن کوه‌نوردان ایران پدیدآورندگان نوشتارهای کوه‌نوردی را به فرستادن آثار به دبیرخانه‌ی جشنواره دعوت می‌کنند.
سومین دوره‌ی جشنواره‌ی کوه‌نوشته‌ها مانند دوره‌های ۱۳۹۳ و ۹۵ همزمان یا نزدیک به « #روز_جهانی_کوهستان » (۲۱ آذر / ۱۱ دسامبر) برگزار خواهد شد.
آثاری که در قالب کتاب، مقاله، یادداشت به صورت کاغذی یا در فضای مجازی منتشر شده باشند، می‌توانند به دبیرخانه فرستاده شوند. پدیدآورندگان باید دو نسخه‌ی فیزیکی از آثار خود را با ذکر تاریخ و محل انتشار (در مورد مقاله و یادداشت)، همچنین یک قطعه عکس و شماره‌ی تماس و رایانامه‌ی خود را تا ۱۵ آبان ماه به نشانی زیر بفرستند:
تهران- خیابان انقلاب، جنب لاله‌زار، شماره‌ی ۵۹۰، طبقه‌ی چهارم، واحد ۱۲، دفتر انجمن کوه‌نوردان ایران، کد پستی: 1145774454
کسانی که مایل به دریافت گزارش و گزیده‌ی مقاله‌های دو دوره‌ی پیشین هستند، می‌توانند با نشانی بالا یا شماره تلفن 66712243 – 021 تماس بگیرند.

هیچ نظری موجود نیست: