چهارشنبه، مهر ۲۸، ۱۳۹۵

چرا جشنواره‌ی کوه‌نوشته‌ها؟



تجربه‌های کوه‌نوردی را باید بیاموزیم و منتقل کنیم تا ورزش‌مان ارتقا یابد؛ محیط کوهستان را باید بشناسیم تا بتوانیم آن را حفظ کنیم؛ و باید به صورتی جدی بنویسیم و بخوانیم تا دانش‌مان فزونی یابد و انتقال آن ممکن گردد.

همه‌ی کوه‌نوردان جدی، به کم و بیش نویسنده‌ بوده اند؛ نوشتن گزارش و یادداشت، یا مقاله و کتاب، بخشی از فعالیت کوه‌نوردی است که برای خیلی از فعالان این عرصه، دست‌کمی از خودِ کوه‌نوردی ندارد و بلکه گاه انگیزه‌ی آن هم بوده است.

هدف از برگزاری «جشنواره‌ی کوه‌نوشته‌ها»، نه رتبه دادن به نوشته‌ها، بلکه ارج گذاردن بر کار همه‌ی کسانی است که برای کوه و کوه‌نوردی به نوشتن می‌پردازند. هر آن کس که در این جشنواره برگزیده می‌شود، نماینده‌ی همه‌ی کسانی است که به قدر توان و بضاعت خویش دست به قلم برده اند.

با فرستادن آثار خود برای حضور در این جشنواره‌، در پیمایش راهِ کوه‌نویسی، هم‌نورد دیگر یاران باشید!




آثار خود را برای جشنواره‌ی کوه‌نوشته‌ها بفرستید

دومین جشنواره‌ی دوسالانه‌ی کوه‌نوشته‌ها، در روز بیست و یکم آذر ۱۳۹۵ برابر با ۱۱ دسامبر (روز جهانی کوهستان) برگزار خواهد شد.

مهلت فرستادن آثار، تا اول آذر تمدید شد.

هیات امنای بنیاد محمدی‌فر، و انجمن کوه‌نوردان ایران، کوشندگان راه ارتقای فرهنگ کوه‌نوردی و حفاظت کوهستان را به مشارکت در برگزاری دومین دوره‌ی جشنواره‌ی کوه‌نوشته‌ها دعوت می‌کنند؛ هدف از برگزاری این جشنواره‌، معرفی نوشتارهایی است که به آموزش و پیشبرد کوه‌نوردی، و به حفاظت از محیط زیست کوهستان کمک کرده‌اند.

همگان می‌نوانند  آثار خود شامل کتاب، مقاله، یادداشت، و گزارش  را که به صورت چاپی یا در فضای مجازی منتشر شده و در دوره‌ی پیش در میان آثار برگزیده نبوده است، برای شرکت در جشنواره معرفی کنند.

به پدیدآوردندگان کتاب‌ها و مقاله‌های برگزیده، تندیس، لوح سپاس، و جایزه‌ی نقدی داده می‌شود.

در مورد تاریخ انتشار اثر، محدودیتی وجود ندارد.

لطفا بر روی پاکت آثاری که می‌فرستید یا در قسمت «subject» رایانامه‌ (ای‌میل)های خود بنویسید: مربوط به جشنواره‌ی کوه‌نوشته‌ها

نشانی برای فرستادن آثار، و نظر و پیشنهاد: 
تهران- خیابان انقلاب، جنب لاله‌زار، شماره‌ی ۵۹۰، واحد ۱۲، کد پستی:۱۱۴۵۷۷۴۴۵۴ ، انجمن کوه‌نوردان ایران

تلفن: ۶۶۷۱۲۲۴۳، نمابر: ۶۶۷۱۲۴۲۱،   
پست الکترونیکی   koohneveshteha@gmail.com

علاقمندان به حمایت از این کار فرهنگی می‌توانند کمک‌های مالی خود را به حساب زیر واریز کنند:
شماره‌ی کارت بانکی: ۶۲۸۱۵۷۱۰۰۰۷۹۶۷۴۵ به نام افسر فراحی شاندیز، ثابتیان، محمدی

هیچ نظری موجود نیست: