دوشنبه، تیر ۱۰، ۱۳۹۲

سه نکته مهم در سخنان کسری محقق نماینده شرکت تلفن ماهواره ای ثریا در ایران


پیگیری فرجام فاجعه بار گشایش مسیر ایران!
خبرگزاری قدر مصاحبه ای را با کسری محقق مدیرعامل شرکت ارتباطات آسیا به عنوان نماینده شرکت تلفن های ماهواره ای ثریا انجام داده است.
توجه دوستانی را که پیگیر دانستن آنچه سبب ساز فرجام فاجعه بار گشایش مسیر نو بر روی برودپیک شد، هستند را به سه نکته بسیار مهم در این مصاحبه و در بخش پایانی آن جلب می کنم.
یک) چرا دیر؟
ما این موضوع که سه شنبه این عزیزان قله را فتح کرده اند و چهارشنبه در مسیر بازگشت مفقود شده اند اما شنبه ظهر این موضوع پی گیری شده برای من خیلی عجیب است و من متوقع بودم همان روز چهارشنبه البته از مسیر صحیح این موضوع پی گیری می شد.
دو) فرافکنی
از جهت دیگر اعلام برخی موضوعات نظیر تحریم و ... هم کار پسندیده ای نیست چرا که اولاً آقای آیدین از همان روز پنجشنبه حدود چهل و پنج دقیقه با همان تلفن مکالمه با این طرف داشته اند لذا موضوع تحریم اصلاً وجود نداشته و همین الان خیلی از هموطنان از خطوط ثریا استفاده می کنند و من موضوع تحریم را برای اولین بار از مسئولین عزیز می شنوم و خیلی از این بابت متعجبم!!!
سه) عدم استفاده از قابلیت های گوشی! چرا؟
از جهت دیگر گوشیهای ثریا قابلیت تعیین موقعیت و ارسال آن به مخاطبین را دارند و من متعجب هستم چرا کوهنوردان عزیز ما از این امکان که به صورت پیامک بود استفاده نکرده اند.

هیچ نظری موجود نیست: