یکشنبه، تیر ۰۹، ۱۳۹۲

زمین گرد نیست! خدایا سیامک را ببخش!، قیچی رو کی ورداشت؟

این عنوان گزارشی است به قلم سهند عقدایی از آیینی که به وسیله خانواده ی پویا کیوان روز جمعه 4 مرداد 92 برگزار شد. این گزارش در کوه نیوز منتشر شده است.
نکته ی جالب در این گزارش حذف بخشهایی از این آیین است:
* سخنان آقای امرایی مدیرعامل باشگاه کوه نوردی و اسکی دماوند
* سخنان خانم پرستو ابریشمی مربی و کوهنورد عضو باشگاه کوه نوردی و اسکی دماوند
* سخنان آقای سیامک شایان پور مدیرعامل پیشین باشگاه کوه نوردی و اسکی دماوند -
در مورد سیامک شایان پور نکته ی بسیار مهم دیگری وجود دارد، چه او نه به عنوان عضو و مدیر پیشین کلوب دماوند، بلکه به عنوان نایب رییس انجمن کوه نوردان ایران قصد داشت پیام خانم فاطمه زند حبیبی رییس فعلی انجمن را بخواند!!
سیامک شایان پور در یادداشتی چنین نوشته است:
دیروز در مراسم بزرگداشت پویا کیوان در حالی که آز مجری برنامه وقت برای اعلام پیام انجمن کوهنوردان ایران را گرفته بودم و پیش و پس از نوبت من نوشته های بلند ادبی و سخنرانی های بلند مدت آموزشی درباره فیزیولوژی ورزشی و روانشناسی ورزشی خوانده شد حامد کرامت آمد و به بهانه کمبود وقت به مجری مراسم دستور داد اجازه سخنرانی به من ندهد ! البته بماند که خود مجری مراسم هم از رویکرد حامد شرمنده شد و یک زمان 5 دقیقه ای به من داد وپیام خانم زندحبیبی را به جمع رساندم.امروز دوبار به او زنگ زده ام تا چگونگی گرفتن چنین تصمیمی را بدانم ولی پاسخی نگرفته ام.
من هم که در همین آیین حضور  داشتم و شاهد چشمان اشک بار و چهره های غمبار حاضران بودم، از این اتفاق در شگفتم!
چرا؟
با دقتی که از سهند عقدایی سراغ دارم، بسیار بعید میدانم که او این بخش ها را قیچی کرده باشد و برفرض اگر او چنین میکرد، حتمن کسان دیگری که آنجا حاضر بودند، اشتباه او را گوشزد می کردند.
اگر گزارش سهند عقدایی کامل باشد، ممکن است سایت کوه نیوز به سلیقه خود بخش هایی از گزارش را حذف کند؟ این هم بسیار بعید است چون کوه نیوز تا بحال نشان داده است که خبرها را، هر آن چه که به دستش میرسد، با دقت و سرعت منتشر میکند.
در این صورت قیچی دست چه کسی بوده است؟ چه کسی فرمان حذف سخنان امرایی، پرستو ابریشمی، سیامک شایان پور (بخوانید پیام انجمن کوه نوردان ایران و خانم حبیبی) را داده است؟
کس دیگری نمی ماند جز .... یا ....
شاید بگویید قیچی و کوه؟
و شاید بگویید قیچی که در دست خیاط است!
بله شاید در دست خیاط باشد، خیاطی که در کوزه افتاده است!
خدایا سیامک رو ببخش،
خدایا زمین گرد نیست،
بچه اون قیچی رو بزار زمین دستت رو میبری کار دست مون میدی!

هیچ نظری موجود نیست: