یکشنبه، مرداد ۳۱، ۱۳۸۹

نود و يكمين نشست ماهانه ی انجمن كوه نوردان ايران

نود و یکمین نشست ماهانه انجمن کوهنوردان ایران در مورخه ۱۳۸۹/۵/۲۷در سالن شهریاران جوان برگزار شد. در این نشست که اعضا و دوست داران انجمن و میهمانان و علاقه مندان به کوه و کوهنوردی حضور داشتند، ابتدا مجری برنامه، جواد نظام دوست ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و پس از یادی از عباس جعفری که سال پیش از بین ما رفت، میهمان اختصاصی برنامه آقای نوربرت دو ملو، کوه نورد انگلیسی را به روی سن فراخواند و نوربرت به معرفی کوه های بریتانیا و فعالیت های کوه نوردی و سنگ نوردی در بریتانیا پرداخت، ترجمه ی گفته های نوربرت به عهده ی عباس ثابتیان بود.

در ادامه برنامه مریم ساعی گروه کوهنوردی پارس شمیران و آقای اردوخانی از گروه کوهنوردی شرکت واحد تهران گزارشی در مورد پاکسازی جبهه شمالی کوه دماوند ارایه کردند.

در ادامه، گزارشی از عملیات نجات دو دیواره نورد خراسانی که در علم کوه گرفتار شده بودند به وسیله ی جواد نظام دوست ارائه شد و در پی آن از دوستانی که در این امداد و نجات شرکت کرده بودند از جمله کادر پرواز قدر دانی شد.

در این نشست خانم مقدم، مادر مرحوم فرشاد خلیلی نیز حضور داشت که عباس ثابتیان با اهدای شاخه ی گل سرخی از سوی انجمن و حاضران در جلسه به او خوش آمد گفت.

عباس ثابتیان گزارشی تصویری از برگزاری نمایشگاه کتاب کوهستان در جنوب فرانسه و منطقه ی شامونی و شرکت انجمن در این نمایشگاه ارایه کرد و بخش پایانی این نشست هم گزارش و فيلمی از پيمايش دره ی تنگ زندان به وسیله ی محمد رضا احمديان بود.

در ادامه برنامه بخشی از فیلم مراسم عقد بهناز محرمی زاده وعلی عظیمی بر فراز کوه دماوند پخش شد که با شادی و ابراز احساسات حاضران در نشست همراه بود، این زوج جوان که در این نشست حضور داشتند، تبریک های صمیمانه ی شرکت کنندگان را دریافت کردند.

هیچ نظری موجود نیست: