سه‌شنبه، خرداد ۰۵، ۱۳۸۸

عارف گرانمایه حالش خوبه!

۲۳ می ۲۰۰۹ - ۲ خرداد ۱۳۸۸

من آرنولد کاستر هستم از ABC

خبرهای خوبی دارم، الیزابث و گوردون به کم٫پ در ABC برگشتند، متاسفانه آنها ناچار شدند از صعود صرف‌ نظر کنند به دلیل باد و توفان شدید و اینکه کمک به پایین آوردن نیما و عارف از کمپ ۳ زمان و انرژی بسیاری از آنها گرفت.
انها از نتیجه کار و از اینکه سالم به ABC برگشته‌اند، خوشحالند.

یک‌بار دیگه، برای آنهایی که نگران نیما و عارف بودند، آنها سلامت و ایمن در ABC هستند، حالشون خوبه و مشکلی ندارند، من تعداد زیادی پیام روی تلفنم دریافت کرده‌ام که پاسخ گفتن به آنها امکان پذیر نیست، فردا آنها احتمالا به کمپ اصلی فرود می‌روند و در اولین فرصت با خانواده‌ و دوستان خودشون تماس می‌گیرند.


۲۶ می ۲۰۰۹ - ۵ خرداد ۱۳۹۸۸

من آرنولد کاستر هستم و از بیس کمپ صحبت میکنم

پریروز (۱شنبه ۳خرداد ۱۳۸۸) ما عارف را سوار بر یک یاک از ABC به ٫پایین فرستادیم، او گفت که با کم کردن ارتفاع حالش بهتر شده است. دیروز او به سمت مرز ژانگ‌مو رفت و من امروز خبر عبور امن او از مرز را دریافت کردم، آنها اکنون در راه کاتماندو هستند، خوب توی کاتماندو، آنها جای گرم‌تری از ما در بیس کمپ دارند، که الان برف می‌بارد.

اکسپدیشن تمام شد و نام صعود کنندگان عبارت است از:

تاریخ صعود ۲۰ می ۲۰۰۹

نام صعود کنندگان و زمان صعود

راب اسپرینگر (امریکا) به همراه لُپ‌شانگ ۰۸۱۵
هِرو کورون (فرانسه) به همراه یانگ‌بو شرپا ۰۸۱۵
هُنگ‌لو شن(آلن) (آمریکا) به همراه یانگ‌ژن ۰۸۳۰
نیما یزدی‌پور (ایران) به همراه لاک‌پا ۰۹۰۰
عارف گرانمایه (ایران) به همراه پاسانگ ۱۱۰۰

این نام‌ها و زمان‌هایی است که من به هاولی در کاتماندو برای ثبت رکورد‌ها خواهم گفت.

از سایت برگزار کننده اکسپدیشن summit climb

هیچ نظری موجود نیست: