شنبه، اسفند ۰۸، ۱۳۹۴

مسیر تجربه تغییر ماداگاسکار، نامزد کلنگ طلایی ۲۰۱۶

مسیر تجربه تغییر در ماداگاسکار برای اولین بار ، صعودهای ایرانیان را به میز انتخاب کلنگ طلایی برد .



مسیر تجربه تغییر ، The Change Experience  همانطور که نویدش را داده بودیم منشا تغییرات زیادی در دیواره نوردی و کار فنی ایرانیان در مقیاس جهانی بوده است . بیش از 5k بازدید کننده در لینک Youtube و بازتاب آن در نشریات مختلف نشان از کار بزرگی بود که این تیم سه نفره توانست با حداقل امکانات انجام دهد .
جایزه کلنگ طلایی ، یکی از معتبرترین جوایز کوهنوردی در دنیا است که هر ساله به برترین صعودها اختصاص می گیرد . جالب است بدانید که هنوز با قرض ها و بدهکاریهای برنامه افریقا سرو کله می زنیم اما برنامه ریزی خوب ما و ارائه خوبی از کار انجام شده و البته کیفیت و خوش نامی کار توانست این برنامه را به اینجا برساند .حتی نامزد شدن برای چنین انتخابی ، افتخاری بزرگ برای کار فنی در ایران می باشد و ما خوشحالیم که توانستیم این اعتبار را برای دیواره نوردی ایران جذب کنیم .
جا دارد اشاره کنیم که اجرای برنامه های قدیمی تر برج ترانگو مسیر اسلونی ، دیواره اگویی دومیدی مسیر ربوفات / بکوئت ، دیواره گراند کاپوسن مسیر بوناتی و مون بلان دوتکول تری انگل همه و همه در کارنامه اجرایی تیم بوده است .
همچنین لازم می دانیم بار دیگر از تمامی دوستان ، همراهان و پشتیبانان این برنامه قدردانی نماییم . قطعاً رسیدن پای یک صعود به مقیاس جهانی مدیون زحمات همه این عزیزان است .
به تیم حسن گرامی، حمید شفقی و فرشاد میجوجی تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت‌های بیشتر دارم.

هیچ نظری موجود نیست: