چهارشنبه، تیر ۲۶، ۱۳۹۲

شوهر من سنگنورد است !

چیزی که من دوست دارم بیشتر گچ و غباری است که روی تمامی لباسهایی را پوشانده که در زیرزمین خانه نگهداری می کنم، لباس عروسی من ارزش این احساسات را ندارد، فقط یک گزینه است برای کسی که تمایل به نگهداری لوازم کهنه و از مد افتاده را دارد،  و این مرا یاد چیز دیگری می اندازد که به خاطر آن سنگنوردی را دوست دارم، بو، بویی شگفت انگیز، اوف آیا بوی پا است که با عرق بدن قاطی شده ؟
بله این بویی است که قطعا" آن را دوست دارم.  صبر کنید فراموش کردم از تمام اوقاتی بگویم که تنهایی در آخر هفته ها و تعطیلات گذرانده ام ، زمانی که همسرم بخاطر سنگنوردی خانواده اش را ترک می کند ، من واقعا از این فرصتی که او به من می دهد که به تنهایی تمامی منزل را تمیز کنم باید سپاسگزار باشم، تمیز کردن منزل و تمامی مدت به این موضوع فکر کردن که آیا او حالا زنــــــده است یا مــــــرده ؟

آقایان؛ شما لطفا حتما بخوانید!!

هیچ نظری موجود نیست: