چهارشنبه، تیر ۰۸، ۱۳۹۰

یک توضيح درباره‌ی نشست روز ۶ تير ۱۳۹۰ انجمن

همان گونه كه بارها اعلام شده، انجمن كوه‌نوردان ايران سخن‌گاه كوه‌نوردان كشور است؛ همه‌ی علاقمندان می‌توانند از اين سخن‌گاه برای طرح گزارش‌ها و مسايل مربوط به كوه‌نوردی و حفاظت كوهستان استفاده كنند.
در هيچ یک از نشست‌های انجمن، سابقه نداشته است که متن سخنان يا فيلم و اسلايدهای گويندگان از قبل كنترل ‌شود. گو اين كه انتظار می‌رود (و تا به حال چنين بوده) كه همه به يک‌ديگر احترام بگذارند و از طرح مسايلی كه ممكن است نادرست و مناقشه برانگيز باشد خودداری كنند.
نشست‌های انجمن، بارها صحنه‌ی گفتگو، تبادل نظر و بحث‌های انتقادی بوده است، اما همیشه با رعایت احترام به دیگران و از جمله تمام نهادهای کوه‌نوردی همراه بوده است و این، آن چیزی است که ما از اعضای انجمن و یا دوستان و علاقه‌مندان و دست اندر کاران کوه‌نوردی در کشور انتظار داریم.

با اين حال ممكن است كه يك گوينده مطالبی را بر زبان براند كه شخص ديگری آن را قبول نداشته باشد. در چنين مواردی، فرد شاکی يا معترض حق استفاده از تريبون انجمن را برای پاسخ‌گویی خواهد داشت.
در مورد آن چه كه در نشست ۶ تير در مورد فدراسيون كوه‌نوردی گفته شد، مسوولان فدراسيون يا نماينده‌ی آن و يا هر مخالف ديگری حق دارد كه در نشست بعدی انجمن (يا در وب‌سایت انجمن) اظهار نظر كند.

رييس هيات مديره
عباس ثابتيان

هیچ نظری موجود نیست: