یکشنبه، آذر ۲۸، ۱۳۸۹

رای به فتوبلاگ حنیف شعاعی

فتوبلاگ «حنیف» با نام “Depth of field” (عمق میدان) در میان ۲۰ رقابت‌کننده‌ی‌ نهایی برای دریافت جایزه بهترین فتوبلاگ جهان در سال ۲۰۱۰ قرار دارد.

این جایزه که معتبرترین جایزه‌ی مربوط به برترین فتوبلاگ‌های سراسر دنیا است، هر سال توسط سایت Coolphotoblogs ارائه می‌شود و رسالت آن تشویق و معرفی بهترین و مطرح‌ترین فتوبلاگ‌های دنیاست. برنده‌ی این جایزه ۳۱ دسامبر ۲۰۱۰ و با آرای اعضا و هم‌چنین مخاطبین سایت Coolphotoblogs انتخاب می‌شود.

Rock climber Ararat

فتوبلاگ “عمق میدان” از ابتدای فروردین ۸۸ تا امروز هر روز با یک عکس روزانه آپدیت شده است و موضوع عکس‌های این فتوبلاگ اغلب پیرامون مناظر و جلوه‌های شهری - و البته گاه کوه نوردی و سنگ نوردی - است.

در میان ۲۰ فتوبلاگ برتر سال ۲۰۱۰ فتوبلاگ‌هایی از کشورهای ایالات متحده، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، کانادا، استرالیا، ژاپن و ایرلند نیز حضور دارند.

برای رأی دادن به فتوبلاگ «حنیف شعاعی» می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید. اگر عضو این سایت نیستید می‌توانید با وارد کردن مشخصات ایمیل خود از قسمت رای‌گیری مخصوص مخاطبین عادی استفاده کنید.

کاربرانی که در سایت Coolphotoblogs عضو نیستند باید از این گزینه برای رای دادن به فتوبلاگ موردنظرشان استفاده کنند.

با سپاس از «روشن نوروزی»مدیر عکس آنلاین

---------------------
پی نوشت:
مهلت این رأی گیری همان گونه که در متن خبر آورده شده تا ۳۱ دسامبر [ ۱۰ دی ماه جاری ] خواهد بود و فتوبلاگ «حنیف» در حال حاضر در صدر قرار دارد ... رأی دهندگانِ روزهای آینده، سرنوشت قطعی این انتخاب ارزشمند را معین خواهند کرد.

به نقل از کوه نوشت


هیچ نظری موجود نیست: