دوشنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۸۸

روحشان شاد

عنوان این پست نام کسی است که در بخش نظرها برای پست مراسم تشییع، چنین نوشته بود:

روحشان شاد
جناب ثابتيان عزيز شما كه هميشه از اين جمله "تسليت به جامعه كوهنوردي" بدتون ميومد!!! حالا چي شده كه اين حرفو ميزنيد!؟
اگه اين بلا سر يه تيم شهرستاني اومده بود كه شما داد و هوارتون بالا بود كه اينا كوهنورد نيستن..... اينا پيرو مكتب كتونيسم هستند ..... اينا از زمستون و برف و بهمن هيچي سردر نميارن....... اينا آبروي كوهنوردا رو بردن و........
حالا چي شده اينجوري حرف ميزني؟
آره چون خدا بيامرزا پايتخت نشين بودن؟
.....
.
.
حكايت جالبي دارن اين به اصطلاح كارشناسان!! كوهنوردي ايران
تو كارشناسيشون مثل حكومتشون خودي و غير خودي دارن

اول از همه: من همیشه به عنوان یک انسان معمولی یه کمی هم کوهنورد نظر داده ام و کارشناس!!! هرگز

خوب مطلب به نظر من کاملا بی ربط بود یا من منظور نویسنده را نمی فهمیدم!

یعنی من نباید تسلیت می گفتم؟ یا چی؟ گیج این فاجعه هستی و پیام نامربوط هم میاد، یا من متوجه نشدم.

امروز دیدم که این نظر تو کامنتینگ کلاغ ها هم تکرار شده و فرامرز هم با شیطنت و اندکی بدجنسی سوال های خودشو مطرح میکنه!

امروز نه

هفته ی دیگه لینک هایی به آنچه پست که در آن کلمه ی تسلیت داشته ام خواهم آورد و به بررسی این برداشت نادرست "روحشاد شاد" گرامی خواهم پرداخت.

و جوابی هم برای فرامرز دارم و کسان دیگری که میشناسم و آنها هم پرسیده اند و می پرسند که چرا؟ مثلا دست به عصا شده ام و یا چه میدونم!!! اونم هفته ی دیگه

اما اگر تسلیت گفتن من سبب رنجش کسی شده که شهرستانی یه و کتونیسته و غیر خودی یه، من ازش پوزش میخام. (شاید خواستم فضا رو عوض کنم، نتونستم، باز هم پوزش)

این هم نظر فرامرز:

از دیدن پیام شما در اینجا بسیار متعجب شدم ! برای عباس ثابتیان نوشته اید اما چرا سر از این وبلاگ در آورده است ؟ موضوع چیست ؟ پاسخ شما را نداده حالا می خواهید در همه جا آن را پخش کنید ؟

بهر حال هر چه که هست باید بگویم کاملا با شما موافقم ! و عباس باید پاسخ قانع کننده ای برای نقد شما ارائه دهد ! اما اگر قول می دهید فقط بین خودمان بماند باید بگویم : عباس از وقتی رفته توی هیئت مدیره انجمن ، دیگه مطالب و نوشته های وبلاگش اون صراحت و جنبه های رادیکال خودش رو از دست داده و کلا مجبور شده ... یا دیگه یاد گرفته ... که دست به عصا راه بره !! البته شاید اقتضای سن و سالش باشه !! بهرحال باید پاسخ شما را بدهد . شکی نیست !

مجلس ختم امروز از 1600 تا 1730 مسجد نور، میدان فاطمی


هیچ نظری موجود نیست: