پنجشنبه، آبان ۱۶، ۱۳۸۷

جانستون

صعود به جانستون را با هوایی غیر منتظره ، سرد و برفی آغاز کردیم

دشت آب نیک

گزارش هواشناسی پیش بینی بارش داشت ولی انتظار اون برف رو تو جاده آب نیک نداشتیم ، حتی توفان شب قبل تعدادی از درختها رو شکسته بود و یک جا هم درخت شکسته ای تمام عرض جاده رو بسته بود.
مسیر حرکت را روی جی پی اس ریختم + تعدادی نقطه جدید با استفاده از نقشه توپو منطقه و پاکوب تمام مسیررو هم ثبت کردم .

به سوی خط الراس

حرکت در برف حال و هوای خوبی داشت و نشاط دیگری به ما داده بود خرچند که وقت صبحانه دست ها و پاها حسابی یخ کرده بودند ، وقتی روی خط الراس رسیدیم دو تا از دوستان در جای مناسبی اتراق کردند و باقی به سمت قله رفتیم.

پس از گذر از دهلیز زیر قله که صعود و فرود از اون توی برف خیلی هیجان انگیز بود در فاصله 5 دقیقه ای قله مهدی پیشنهاد کرد که به قله نرفتن را هم تمرین کنیم و همان جا توقف کردیم ، بوس و بغل ، دلستر قله و بازگشت.

اگر در این برنامه توصیه تدارک زمستانی نکرده بودیم و اگر دوستان آن را جدی نمی گرفتند ، ما حتما به دردسر می افتادیم!
جمعه 10 آبان 87
حرکت از تهران 0500 فلکه 4 تهران پارس
حرکت از آب نیک 0610
صبحانه 0810
روی گردنه 1230
روی قله (20 متری ) 1420
554133 3 988448 ارتفاع 3934 متر
پارکینگ 1843

پ ن 1 - در این جمعه برفی و مه آلود دوربین ما یک 6600 بود و عکس ها هم ، خودتون ببینید.
پ ن 2 - از ساعت 1100 بارش قطع شد.
پ ن 3 - 3 تا هد لامپ برای 7 نفر! اونایی که هدلامپ نداشتن جریمه شدن!

رفقای این برنامه
فریدون عشقی - مسلم زمانی نژاد - مریم رهبان - مهدی کاسبیان (سرپرست )- وحید افشارمنش - فراز قلی بیگی و عباس ثابتیان