یکشنبه، آذر ۱۸، ۱۳۸۶

دشمنان بدانند

دوستان مشهدی که بخش هایی از فیلم صعودشان بدون اجازه و اطلاع آنها توسط رضا نظام دوست مورد استفاده قرار گرفته است چنین نوشته اند:

دوست يا دشمن - تذکر به دوستانی که از حد و حدود خود فراتر رفتند


لازم میدانم چند مورد را توضیح دهم جناب آقای رضا نظام دوست با فیلم مستند از ابرها هم بالاتر حدفی بزرگ و ارزشمندی را دنبال کرده اند و خدمت بزرگی را جهت معرفی این ورزش به جامعه ای که متاسفانه با استفاده از حربه رسانه فقط به ورزشی چون فوتبال اهمیت میدهند انجام داده است .

باز هم لازم میدانم این نکته را بیان کنم که ایشان متلعق به جامعه کوهنوردی خراسان میباشد و به شخص و یا گروه و یا ... اجازه نمیدهیم که به شخصیت ایشان توهین گردد علتی که من پیگیر این مورد شدم فقط بخاطر این است که همه ما ( جامعه کوهنوردی ) باید به حقوق دیگران احترام متقابل بگذاریم . لطفا شخصیت فردی ایشان که برای ما بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است را به حاشیه نکشانید در صورتیکه مطلبی و یا نکته ای منوط بر بی ادبی به شخصیت ایشان باشد اولین کسی که برخورد خواهد کرد خود شخص من و دوستانم خواهد بود

برادر بزرگتر ایشان جناب آقای جواد نظام دوست نه تنها پیشکسوت بلکه الگوئی بزرگ و ارزشمند برای ما بخاطر ارزشهای والائی که دارند میباشند و جناب آقای رضا نظام دوست هم در معیت برادرشان دارای توانمندیهای بالقوه ای هستند

هیچ کس نمیتواند و حق این را ندارد که کار بزرگ و ارزشمند جناب آقای کاظم فریدیان را به حاشیه بکشاند وهمچنین فیلم جناب آقای نظام دوست هرکسیکه خود را منتقد و یا کوهنورد و ... میشمارد ببیند که خودش برای این جامعه بزرگ و ارزشمند کوهنوردی چه کار کرده است .

آیا در حد و اندازه خودش توانسته به این جامعه کوهنوردی خدمت کند یا خیر

ما میدانیم که جناب آقای رضا نظام دوست مشکلات عدیده ای دارند و به موقعیت ایشان هم واقف هستیم و هیچ وقت منکر این امر نمیشویم که هدف ایشان در بوجود آوردن این گونه فیلم ها هدفی بزرگ و ارزشمند و قابل ستایشی است

امیدواریم که تمامی جامعه کوهنوردی کشوردر بهبود و بالا بردن سطوح مختلف کمی و کیفی این ورزش با عظمی راسخ و استوار همچون دماوند بکوشند . انشاءالله

آرام کوه عقیده دارد که

بهتر نیست به جای تذکر دادن به دوست و دشمن به حریان آزاد آرا و عقاید بیندیشیم؟

ما برای خوش آمد دوستان و یا بدست آوردن دل یکدیگر نمی گوییم و نمی نویسیم
تا شما در اینجا موضوع را هر وقت که بخواهید تمام شده بدانید

از شما سؤال میکنم آیا در مورد اهانت بسیار روشن رضا نظام دوست به من ، به شما کوهنوردان خراسانی و به بسیاری دیگر ، نگاه عاقل اندر سفیه کردن و همه را احمق دانستن او چه میگویید؟

نوشته اید که اجازه نمی دهید به شخصیت او اهانت شود - درود بر شما - در برابر اهانت او به همه ما چه میکنید؟ اجازه میدهید به ما توهین کند؟

استفاده او از فیلم های صعود شما بدون اجازه یک جرم آشکار است و شما میتوانید اگر بخواهید آن را قانونا پیگیری کنید ولی تشویق دیگران به گفتن و یا امر به خاموش شدن آنها در حوزه اختیارات من و شما نیست

۲ نظر:

ناشناس گفت...

تلاش کردم کمکی به جریان آزاد اطلاعات و آرا کنم
http://kouhestan.persianblog.ir/

فرشید فاریابی

ناشناس گفت...

متاسفانه امر به خاموش شدن دردی است که دموکراسی ایران رادر تمام ابعاد به فسادمیکشاند.بیایید دموکراسی را از لحن صحبتمان آغاز کنیم.