یکشنبه، دی ۱۲، ۱۳۸۹

بیماری های رایج در کوه نوردی

از وبلاگ تبریز کلایم - فراز قیصری

از قول رضا زارعی

رضا زارعی:

سلام
هفته گذشته جلسه ای با حضور مربی خاطی و بر اساس شکایت یکی از کوهنوردان تبریز در فدراسیون برگزار گردید و رای مربوطه هم صادر شد. اما با توجه به آنکه پیش بینی میشد خطاهای صورت گرفته بیش از آن چیزی است که عنوان شده بود، فدراسیون برای رسیدگی بیشتر به موضوع نتیجه جلسه را اعلام ننمود.
بدیهی است به این موضوع پس از بررسی کلیه احکام ارائه شده رسیدگی خواهد شد.
اما لازم است دوستان برای اطمینان از درستی یا تقلبی بودن احکامشان ضمن درج مشخصات نظیر تاریخ دوره، اسامی مربیان و بویژه شماره و تاریخ احکام به دبیرخانه نسبت به این موضوع پیگیری کنند. ضمنن نباید از نظر دور داشت بخشی از خطاهای صورت گرفته به خود هیئت و البته شرکت کنندگان در دوره هایی که اغلب آنها هیچگاه برگزار نشده و برای هیچ حکم صادر شده شک کنند.
در نهایت اینکه عدم حضور ناظر فدراسیون بر سر دوره های کارآموزی و پیشرفته از عواملی است که برخی مربیان به خود اجازه برگزاری دوره های بی سر و ته می دهند.

دسامبر ۳۰, ۲۰۱۰، ساعت

در این مورد بخوانید، در سایت فدراسیون کوهنوردی و نیز کوه نوشت

از برگزاری جلسه ی کارگروه انضباطی در پی اعتراض یک کارآموز

يكشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۲۸

نظر به اعتراض یکی از کارآموزان دوره ی برف از استان آذربایجان شرقی؛ مبنی بر صدور حکم کارآموزی برف بدون حضور در کلاس، کارگروه انضباطی فدراسیون در 29 آذر ماه گذشته به ریاست «محمود شعاعی» رئیس فدراسیون و با حضور نمایندگان سازمان تربیت بدنی تشکیل جلسه داد. در این جلسه حاضران ضمن استماع توضیحات مربی مربوطه، به دلیل عدم حضور کارآموز معترض، صدور حکم را منوط به پیگیری موضوع، بررسی های بیشتر و اعلام موارد به هیئت استان نمودند. بدیهی است در صورت وجود موارد مشابه، کوه نوردان گرامی آن استان می توانند؛ ضمن ارسال رونوشت حکم دریافتی از طریق هیئت به فدراسیون، نسبت به صحت حکم دریافتی کسب اطلاع کنند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر